domingo, 8 de febrero de 2009

FIN DE SEMANA DE FRIO

Ayer sábado fuimos con Carlos, Shirleys, M.Alba y yo a Margalef, al llegar allí estaba todo nublado con mucho viento, al hacer la primera vía yo me quedo congelado del frío que hacia y los venezolanos igual, al final tenemos que abortar y irnos en busca de calor, nos vamos directamente a Calders pero allí mas de lo mismo, mucho viento y frió y al final acabamos en Savassona, aquí al menos pudimos escalar un poquito, le dimos dos intentos a un 7c+ y se nos acabo el día, ya que llegamos a las 15:30 de la tarde después de hacer 450 kilómetros, total un desastre de día .

Hoy nos hemos ido a Montserrat, mas concretamente al sector “El vermell del xincarró”. Yo por mi parte después de calentar en un 7a, un 7b y un 7c, me e ido directamente a la bauma que hay en este sector, donde hay dos proyectos pendientes de hacer, abiertos uno por Isaac Cortes y el otro por un tal Oriol. Primero e empezado por el proyecto de la derecha y en dos intentos la e encadenado, en cuanto al grado será como 8a+/b y luego para acabar el día me e liado con el proyecto de la izquierda, después de varios intentos sin éxito la dejo para otro día ya con todas las cintas puestas, la vía será como 8b+ o 8c de bloque.

Carlos a estado escalando vías de séptimo grado y probando el 8a+/b, en cambio Shirleys a disfrutado de las vías fáciles que abundan en el sector. Y M.Alba me a estado asegurando y tirando fotos.



7 comentarios:

Ferran Guerrero dijo...

Nosaltres per aquí no vam tenir gens de vent, hi va haver-hi premi.

Crec que la via de l'esquerra ja esta encadenada, es 8b+, m'ho va dir un dia l'Issac Cortes, que hi hagi sort i que caigui.

Salut

BT dijo...

Hola ramón, fa un any vaig equipar la via de l'esquerra de la bauma, entrant igual que la de l'isaac.
Es diu el Boliche de oro, i creiem que podia estar entre el 8b+ o poster 8c... vigila a l'ultim seguro i no et mengis l'arbre del darrera!! sort.

aa, cap de les dues estan encadenades !!!, bueno la de la dreta ja si...

Oriol.

BT dijo...

Hi ha un altre projecte pendent d'encadenar al vermell, just a la dreta del ( 7c+/8a del Carles B. que comença per un desplom fisurat.. )
Just a l'esquerra de la placa de l'ultravox..
Deu anar cap al 8a+ ( +o-)...
Es diu Urbanitas.

Oriol.

Ramonet dijo...

Ei moltes gracies Oriol per la teva informació,despres comentar-te que la teva via de l'esquerra entre el segon i tercer seguro hi ha una petita regleta que s'esta apunt de trencar,jo la utilitzo pero em fa molta que es trenqui, despres dubto que surti el pas,el que s'hauria de fer nomes es reforçar-la un mica amb sika per que no es trenqui.Jo si vols em el teu permís la reforçaria pero aixo es desició teva,nomes m'ho has de dir.La veritat es que la via es molt bona,gracies oriol.

Ramonet dijo...

Merci Ferran,ja esta tot aclarit,l'oriol ja m'ha informat de tot,ah!!! i felicitats per el teu encadene a la comarca,estas fet un bow!!!

BT dijo...

Com tu vulguis, reforçala tu mateix!! sort!

Oriol.

MarcM dijo...

Hey Ramon!! Salutacions des d girona maquina, fotli canya an carlos jejej. Havere si ve millor temps..